Відкриті вакансії
Надсилайте Ваше резюме через форму «Подати резюме».
Шановні кандидати!
У разі, якщо Ви не знайшли в списку відкритих вакансій відповідну Вам, відправте нам своє резюме на електронну скриньку із обов`язковим зазначенням бажаної посади. Резюме зберігаються в нашій базі даних. Як тільки з'явиться вакансія, відповідна Вашому досвіду і професіоналізму, з Вами зв'яжеться менеджер по роботі з персоналом.
Або скористайтесь:
Ми цінуємо людей, які живуть з цінностями, мають бажання розвиватися та робити світ навколо кращим.
Ми віримо, що люди з такими якостями — це серце і двигун нашої компанії. Ваші зусилля і вклад будуть гідно оцінені, а можливості для розвитку завжди будуть поруч. Разом ми створюємо середовище, де важливий кожен.
Ми пропонуємо можливості для розвитку, підтримку команди та дружню атмосферу, де кожен твій внесок буде гідно оцінений. У нас ти зможеш реалізувати свій потенціал, працюючи в комфортних умовах і відчуваючи значущість своєї роботи. 🚀
Ми пережили разом не мало криз від ковіду до війни. На початку війни наша команда об’єдналася, кожен робив усе можливе, щоб швидше адаптуватися, повернутися до роботи та разом досягти результатів, які дійсно мали значення. І ключовим, завдяки чому нам вдавлось проходити кризи і розвиватись далі - це підтримка один одного в усіх можливих сенсах.
Ми цінуємо твою працю, зусилля та внесок у спільний успіх, тому пропонуємо зарплату, яка відповідає твоїм навичкам і досягненням. У нас ти отримуватимеш гідну винагороду, яка мотивує зростати та досягати нових вершин.
Ми цінуємо твої зусилля, але також розуміємо, наскільки важливо відпочивати, проводити час із близькими та займатися тим, що надихає поза роботою. Хороший відпочинок — запорука продуктивності та щастя. Ми оплатимо твою відпустку!
Наша команда зростає разом з компанією. В MAN’s SET ти не просто працюєш, а будуєш своє майбутнє. Всі наші керівники це люди які виросли в компанії. Ми створюємо всі умови для твого професійного розвитку та кар’єрного зростання, підтримуючи твої амбіції і допомагаючи досягати нових висот всередині компанії. Шукати роботу більше не доведеться!
Ми дбаємо про твоє благополуччя, тому окрім стабільної роботи ти отримаєш соціальні гарантії: оплачувані відпустки, лікарняні, фінансову допомогу в складних ситуаціях та підтримку в разі потреби. Твоя безпека і комфорт — наш пріоритет.
Працюй там, де комфортно, хоч з дивану або пляжу! (Головне, щоб не заважав шум моря) Ми надаємо можливість працювати з усіх куточків цивілізованого світу!
Якщо Ви готові працювати у сильній і згуртованій команді, показувати результати з першого дня роботи, Вас надихають виклики та складні проекти, MAN`s SET - Ваша ідеальна компанія.






Work-Life Balance — це баланс між професійною діяльністю та особистим життям, що дозволяє уникнути зниженню бадьорості та сприяє збереженню внутрішнього спокою. Сучасний ритм життя часто змушує нас пр..

Віддалена робота має безліч переваг: свободу у плануванні часу, економію на дорозі та можливість працювати у комфортному середовищі. Проте вона також вимагає високого рівня самодисципліни й самооргані..

Синдром відмінника — це прагнення до досягнення ідеальних результатів у всіх сферах життя, яке часто супроводжується надмірною відповідальністю, стресом і вигоранням. Людина з таким синдромом постійно..

П’ятниця — ідеальний час для невеликого ритуалу під назвою “розбір польотів”. Це той момент, коли можна зупинитися, перевести подих і об’єктивно оцінити свій тиждень. Що було круто? А що вийшло не так..

Уміння грамотно та впевнено висловлюватись ⎯ чудова навичка, яка дозволяє вдало презентувати себе та компанію. Особам, що володіють таким «даром» набагато простіше доносити свої ідеї та реалізовувати ..

Тихий дождливый вечер, мягкое одеяло, запах попкорна и любимых напитков… Что может быть лучше просмотра фильмов в этот день? А если все-таки может? Когда фильм оказывается не только интересным, но из ..

У сучасному світі, де технології та моральні стани суспільства постійно змінюють підходи до роботи та комунікації, самоосвіта стає ключовою навичкою для розвитку професіонала. Для менеджера з продажу ..